Слайд-шоу

Курс Пісочне малювання

       

     


(044) 599-699-6
(044) 587-750-5
(050) 312-580-9

Ми в соцмережах  

LESIKAURA2009@GMAIL.COM

 

 

Песок - универсальная всевозрастная игровая среда.

Пісок - універсальне різновікове ігрове середовище.

Педагогічні аспекти використання піску важко переоцінити - це чудовий сенсорний матеріал і неперевершене за своїми можливостями предметно-ігрове середовище, а також чудовий матеріал для образотворчої діяльності, експериментування, конструювання ... Малювання фігур на піску є оптимальною методикою і при навчанні письму. Граючи в піску, діти проявляють впевненість і допитливість. Світлова пісочниця приваблює їх набагато сильніше, ніж чистий аркуш паперу. Незаймана поверхня піску спонукає дитину до вільного і нестандартного проявлення творчості.

Дитина, що опанувала навичками малювання з використанням різних матеріалів, що має достатній досвід цієї діяльності, легко, без зусилля опановує письмом просто як ще одним способом зображення. Це досить важлива здатність, не даремно адже одним з ознак готовності дитини до шкільного навчання є вміння скопіювати (перемалювати) написане письмовими літерами слово незнайомою йому мовою. Слід також враховувати і те, що самостійне, а значить мотивоване для дитини, малювання візерунків і дрібних деталей чудово тренує дрібну моторику руки, а прагнення передати в малюнку сюжети та  зміст, а також подальше використання зображення як ознака є підготовчим ступенем для формування писемного мовлення.

Малюючи на папері, дитина починає малювати вже тільки заради «результату», а якщо при цьому  щось не виходить, то  втрачається інтерес до діяльності в цілому, зникає бажання діяти. Пісок в цьому сенсі вільний і передає ці крила свободи творчості дитини:  закріплюється спрямованість на процес, а не на результат, а саме така спрямованість і є запорука розвитку.

Развитие восприятия

Під час заняття ми виконуємо вправи, розвиваючі почуття симетрії, ліво-право, гармонізація в роботі обох півкуль головного мозку. Сьогодні нам добре відомо, що ліва півкуля мозку відповідальна за мову, логічне лінійне і абстрактне мислення. Почуття і емоції, як і холістичне сприйняття, зосереджені в правому, «творчому» півкулі мозку. І тільки при узгодженій роботі обох півкуль людина може сприймати навколишній світ ясно і повно і знаходити відповідні способи самовираження.

Граючи в світловий пісочниці, діти вдосконалюють свої навички, отримують задоволення від експериментування, у них розслабляється мускулатура. Придбання почуття симетрії не варто недооцінювати - воно стане в нагоді, коли дитина почне вчитися писати. Навички, отримані при малюванні фігур на піску, можуть навіть надати корекційна вплив, якщо виникнуть проблеми у зв'язку з навчанням письма.

Курс Песочное рисование

Розвиток сприйняття 

Регулярні вправи з піском стимулюють тактильне сприйняття: діти досліджують пісок, відчуваючи тепло або холод. Тактильне сприйняття розвивається в процесі вчинення послідовних рухів різними частинами тіла. У суглобах, м'язах, сухожиллях і в середньому вусі (яке відповідальне за відчуття рівноваги) є відповідні рецептори. Легкі дотики сприймаються як би «з посиленням». Регулярні заняття в світловий пісочниці сприяють підвищенню уважності і зосередженості.

Розвиток соціальних навичок

Діти працюють в групах, взаємодіють Уявний світ однієї дитини часто стає цікавий іншим, і згодом вони вже разом розвивають сюжет. Весь пасивно накопичений дитиною досвід тепер активно реалізується в іграх з піском.

Вивчення геометричних форм, букв, цифр.

Дошкільнятам подобається експериментувати з написанням літер і слів. Вони малюють основні геометричні форми: коло, квадрат, прямокутник, перетворюючи їх на сонце, будинок, книгу. Діти дуже пишаються тим, що можуть написати друкованими літерами своє ім'я під намальованою ними картинкою.

Моторні навички, необхідні для письма, накоплюються і закріплюються при повторенні вправ.Малювання фігур в світловий пісочниці є ефективною вправою, що дозволяє придбати основні навички письма.

Розвиток мови.

Курс Песочное рисование

Діти малюють по черзі образи, що доповнюють загальну картину. Придумують сюжет і розвивають їх.

Робота зі світловою пісочницею використовується на всіх рівнях навчання (від дошкільнят до старших школярів) у програмах: Інтелектуальний розвиток для малюків (від 2,5 років), Дошкільна підготовка, Динамічне читання (СКОРОЧИТАННЯ) для школярів різного віку, спецкурс Ейдетика.

Курс Пісочне малювання для дітей (або дитина + батько)-10 Занять (по 1 годині 30 хвилин; для малюків-1 годину).

<< Назад