Слайд-шоу

Навчання дорослих

       

     


(044) 599-699-6
(044) 587-750-5
(050) 312-580-9

Ми в соцмережах  

LESIKAURA2009@GMAIL.COM

 

 

Швидкочитання. 3-х денний курс - інтенсив для дорослих
08 - 10.11.2019

Курс-інтенсив для дорослих, студентів, підлітків від 15 років.
У програмі навчання: техніки швидкочитання, прийоми роботи з великими обсягами інформації,
робота з текстом, психологія самонавчання, ейдетика, тренінг уваги.
Самопізнання через текст.

За 3 дня ви:
1. Навчіться швидше читати і засвоювати інформацію.
2. Дізнаєтеся про методики ефективного запам'ятовування
3. Чи зможете вибирати ту інформацію, яка вам необхідна.

Графік роботи групи:
08.11.2019 18.00-22.00
09.11.2019 13.00-20.00
10.11.2019 13.00-20.00

Курс: 15 годин активної роботи + 2 години перерву на обід.

Після закінчення курсу - супровід всіх учасників тренінгу в закритій групі.

Вартість курсу: 3 000 грн.
Передоплата на карту.
Номер карти висилаємо за запитом в лс.

Тренер - Леся Япринцева.

Місце провведенія тренінгу:
Київ, М Славутич, ЖК Зарічний, вул. Зарічна, 3а.

Додаткова інформація та запис в групу:
050 312 58 09 (по 31.10.2019 тільки вайбер).

Запрошуємо всіх, хто хоче навчитися читати швидко і дуже швидко! :)
Збільшити свій початковий результат в 1,5-2-3-4 рази!
Читати результативно і з задоволенням!
Пізнати себе через текст (гештальт підхід).


Центр «УРА» пропонує навчальні програми комплексного інтелектуального розвитку, засновані на вивченні трьох китів сучасної освіти - російської, української та англійської мов. Програма складається з двох рівнів навчання:

Зміст комплексної програми навчання «Динамічне читання»:

динамическое чтение для взрослых

Освоєння технік швидкочитання (горизонталь; вертикаль), що дозволяють збільшити швидкість читання в 2-4-8-10 разів.

Правила сприйняття друкованої та усної інформації
Метод організації якісного розуміння і контролю сприйняття інформації
Увага. Концентрація і роль спостережливості.
Тренінг уваги (вправи, психотехніки).
Тренінг пам'яті. Ейдетика. Мнемотехніки.
Метод довготривалого запам'ятовування.
Метод запам'ятовування порівняльними категоріями.
Фільтруюче сприйняття.
Предметно-логічні структурні схеми для поліпшення запам'ятовування.
Узагальнення та аналітична обробка великих обсягів інформації. Метод смислового скорочення.
Метод роботи з професійної та навчальною інформацією.
Сучасні методи конпектування.
Метод створення короткого опорного конспекту. Аналітичне узагальнення.
Розподіл цілей і часу.
Метод антиципації.
Метод пізнавального читання.
Метод інтегрального сприйняття.
Риторика.
Метод усного відтворення будь-якої інформації.
Побудова інформативної мови.
Ділове спілкування.
Метод організації ефективного навчання.
Психологічна підготовка до іспитів.
Теорія і практика самонавчання.
Напрацювання індивідуального стилю сприйняття та аналізу різноманітної інформації.
Заключна тема. Динамічне читання. Роль індивідуального стилю сприйняття та аналізу інформації для інтелектуального та професійного зростання.
РЕЗУЛЬТАТИ:
техника скорочтения
Освоєння декількох технік швидкочитання.
Практичне вміння використовувати різні техніки швидкочитання залежно від складності та обсягу інформації.
Збільшення швидкості сприйняття інформації в 2-10 разів.
Підвищення якості розуміння.
Риторичні навички дозволяють викладати матеріал ясно, інформативно, доступно, розділяючи інформацію на логічні структурні частини.
Володіння лаконічним і ясним викладом ділової (профессіональної або навчальної інформації).
Навичка узагальнення, систематизації інформації.
Робота з опорами і підвищення лексичного запасу дозволяє свідомо збільшити обсяг особистих знань, сформувати навик точного розуміння складної інформації, розвиваючи абстрактне, образне і логічне мислення.
Збільшення обсягу пам'яті.
Швидкісне запам'ятовування прийомами ейдетики телефонів, імен, іноземних слів, географічних назв.
Досягається високий рівень уважності.
Уміння зосередиться, відключитися від зовнішніх і внутрішніх подразників.
Навичка швидкої обробки великих обсягів інформації з економією часу.
Визначення особистих цілей і розподіл часу при роботі з інформацією.
Навичка конспектування інформації (усної та прочитаної).
Практичне уміння раціонально організовувати навчальну діяльність з різних дисциплін.
Можливість не лише засвоювати готові знання, а й творчо підходити до процесу самоосвіти.
Оволодіння прийомами саморегуляції в умовах стресу (складання іспитів, заліків, проведення доповідей).
Розширення сфери інтересів та інтелектуальний розвиток.

Тривалість навчання: 10-12 занять по 1,5-2 год,
залежно від кількості слухачів