Слайд-шоу

Методика швидкочитання

       

     


(044) 599-699-6
(044) 587-750-5
(050) 312-580-9

Ми в соцмережах  

LESIKAURA2009@GMAIL.COM

 

 

 


Корисно про...

Це друга частина моїх корисних порад для самостійного опанування основ ШВИДКОЧИТАННЯ та Ейдетики. 

І сьогодні 
Корисно про...
Запам'ятовування віршів. 

Вірші вчать всі: і в садочку, і в молодшій школі.
Задають вчити віршовані тексти і старшокласникам. 
Вчити вірші легко, швидко із задоволенням можна за допомогою візуалізації. 

Все просто!
Те, що потрібно запам'ятати - потрібно уявити та намалювати до кожного рядка. Це може бути :якесь ключове слово, образ, дія. 
Яскраві малюнки стануть ключиком до скарбниці Вашої пам'яті!
Один малюнок допоможе згадати інші "ключові" моменти і відновить весь ланцюжок. 

Я пропоную такий алгоритм запам'ятовування віршів/ скоромовок:
1. Прочитати вголос дитині вірша.
Якщо вірш великий,  поділити його за змістом на частини.
2. Дитина, слухаючи вірш , уявляє малюнком те, що чує.
3. Малює!
Просто, схематично те, що уявляла.
4. Вдруге дорослий читає вголос- дитина домальовує, повторюючи за дорослим.
5. Відповідає на питання за текстом вірша: хто? Що? Що робив? Який? Якого кольору уявляв?
6  Ще раз повторюємо разом.
7. Дитина двічі промовляє вірш про себе.
8. Повторює вірш вголос.
9. Записує вірш по пам'яті (з 2 класу). 

Наприклад:
Гриб у лісі загубився,
Бо від мух листком накрився.
Глянув вліво, глянув вправо 
І подумав: кепські справи!
Тут горобчик пролітає,
Він листок з грибочка зняв!

Приклад малюнка в фотокоментарії 🙂

Легкого Вам запам'ятовування! 

А як повторювати інформацію, щоб запам'ятати якісно та надовго, поговоримо наступного разу 🙂 

Ваша Леся Япринцева 

Тренер Швидкочитання та Ейдетики з 20+ річним досвідом, філолог, психолог, гештальт терапевт ❤📚


тренер швидкочитання, філолог, психолог, гештальт терапевтКорисне про швидкочитання...

Я вже більше 20 років проводжу тренінги для дорослих та дітей від 6 років.
Були часи...до пандемійні...коли я навчала і малюків цієї казкової премудрості- навчала читати.
Але наразі я працюю тільки онлайн,  тому тільки з тими, хто вже опанував основи Читання. 

Заняття онлайн достатньо динамічні, результативні. 
Для кожної групи додатково створений чат для спілкування з батьками.
Ми спілкуємося і в особистих повідомленнях.

Я за діалог.
І питання, які найчастіше задають батьки дітей, що навчаються на моїх курсах стали основою для написання цього посту. 

Хочется поговорити прозоро про Швидкочитання. 

Здається, що може бути не зрозумілого в самому слові Швидкочитання.
Все просто!
Швидкочитання = швидко+ читати.
Це дійсно так!
Основна задача курсу - це навчитися швидко: читати, сприймати інформацію, розуміти, систематизувати, узагальнювати.

Читати: вголос і про себе. 

А також додатково: уявляти, візуалізувати прочитане, що допоможе потім прочитане переоповідати або влучно відповідати на питання по тексту, параграфу. 

З читанням також все просто :)
Вголос- діти читають за певними правилами.
Читають тексти, вірші.
Особливо добре розчитують саме вірші.
Тому рекомендую  для молодших школярів знайти декілька збірок
Н. Забіли, для більш старших-  добре йдуть вірші Шевченка. 

Швидкочитання про себе ми тренуємо під метроном.
Можна самостійно знайти його в internet. 
З чого почати?
Почніть з тесту.
Протестуйте дитину або себе для початку 😉
Скільки слів читає/ читаєте про себе зазвичай.
Це і буде початкова швидкість метроному.
Найпростіше читати за допомогою олівця, показуючи ним після кожного слова зі швидкістю метроному.
Поступово, кожні 3-4 хвилини, швидкість потрібно збільшувати на 10-15 слів, звіряючись з дитиною, чи розуміє прочитане.
Не бійтеся зробити крок назад, якщо не встигає прочитувати, розуміти.
Зробіть швидкість менше.
Дочитайте заплановпне на сьогодні в такому ритмі, не збільшуючи більше швидкість.
Обов'язково треба переказати прочитане.
Якщо не вдасться, то допоможуть питання за текстом. 

Тренуватися потрібно кожен день.
І взимку, і влітку :)
По 15-20 хвилин.
Можна внести ігровий момент, який буде заохочувати дитину читати. 
Читає- дитина, переоповідає тато/ мама🙂🙃 

Проявіть свою зацікавленість і вона з'явитися і у Вашої дитини.
Тому, що любов до читання , часто,  спадкова :)
І якщо Ваша дитина росте поряд з читаючи  батьками, то найчастіше вона також буде читаюча.
І час, гаджети, прагнення іншого - тут ні до чого. 

А якщо читати ще й швидко, то опанувати можна більше.
Читати швидко-  в 2-3-4-5 -6 разів швидше від початкового результату  - це звільнити час для ще чогось нового і цікавого, крім обов'язкових справ і завдань.

Легше готуватися до екзаменів, контрольних.

Швидко знаходити потрібний матеріал для реферату, презентації.

Вміння опановувати великі обсяги інформації робить навчання легким, цікавим, а Вашу дитину конкурентно здатною в отриманні освіти.

Швидкочитаня - це можливість , яку я пропоную Вам опанувати  на курсі Швидкочитання  разом зі мною  або самостійно, користуючись моїми порадами з швидкочитання та ейдетики, які я планую викладати тут, на моїй сторінці.

Кого зацікавило навчання дитини - додаткова інформація та запис в групи
+380503125809
Буду рада Вашим питанням та коментарям.
Вдячна за рекомендації та репости.

Ваша Леся Япринцева
тренер швидкочитання, філолог, психолог, гештальт терапевт.


Досвід показує, що сучасні діти читають мало. Це веде до низької техніки читання. Немає необхідного оптимального читання, немає швидкочитання.

Швидкочитання - це читання більш 300 слів на хвилину. Цікаво, що великі письменники, наприклад, А. Горький, читали 600 слів на хвилину. Найбільша швидкість читання зафіксована в американського президента Дж. Кеннеді - близько 2000 слів на хвилину. У деяких зарубіжних фірмах не беруть на керівну роль фахівця, якщо він читає менше 400 слів на хвилину.

Дитині-школяру необхідно оптимальне читання. Це читання зі швидкістю розмовної мови, тобто в темпі від 120 до 150-ти слів за хвилину. Саме до такої швидкості пристосувався за багато століть артикуляційний апарат людини, саме при цій швидкості досягається краще розуміння тексту. Диктори телебачення широко варіюють свою швидкість читання - у межах від 90 до 170-ти слів за хвилину при середньому читанні 130 слів на хвилину.

Випускник початкової школи за нормативами повинен читати 90 слів за хвилину. Це не збігається з оптимальною швидкістю розмовної мови. За оцінками психологів, на успішність дитини в школі впливає 200 факторів. І існує фактор номер один - швидкість і усвідомленість читання.

Досвідчені вчителі відзначають: у 6-8-х класах успішно втигаючими в основному були ті, хто наприкінці початкового навчання читав 130-170 слів на хвилину, учнями із середнім рівнем знань - 100-140 слів на хвилину, а з низьким - 80 - 90 слів на хвилину.

При низькій швидкості читання учню старших класів і 24-х годин не вистачить, щоб прочитати все з домашнього завдання. Таким чином, він приречений на низький рівень успішності. Швидко читають зазвичай ті учні, які читають багато. У процесі читання вдосконалюються оперативна пам'ять і стійкість уваги. Від цих двох показників залежить розумова працездатність.

Центр інтелектуального розвитку УРА базує своє навчання на вивченні трьох складових сучасної освіти - української, російської та англійської мов.

Ми пропонуємо навчальні програми для всіх груп : від малечі до зрілих людей, які ставлять метою активне сприйняття, запам'ятовування будь-якої інформації. У центрі УРА працюють постійні групи дошкільної підготовки та інтелектуального розвитку для малюків з 2,5 до 6 років: програми «Малюк», «Чебурашка». Навчання проходить протягом всього року без перерви на літній відпочинок. У групі дошкільнят працює два викладача: основний і викладач англійської мови. Яскраві посібники, інтелектуальні ігри, цікаві та ефективні заняття з читання, письма, логіці, розвитку мовлення, орігамі, математики відкривають малятам цікавий світ навчання, а терплячі педагоги допомагають психологічній адаптації, створюючи атмосферу натхнення і творчого прояву.

Центр интеллектуального развития "УРА"

Ми вчимося «на ура» у центрі розвитку УРА

На прохання батьків з початку року працюють групи вихідного дня, що дає можливість вчитися дошкільнятам, а також школярам, які досить навантажені протягом робочого тижня і не можуть відвідувати заняття за стандартним розкладом центру (3 рази на тиждень).

Для школярів ми пропонуємо програми «Динамічне читання (швидкочитання) - 3 рівня навчання, а також спецкурси: Першокласник», Динамічне читання для першокласників», «Англійська», «Старшокласник», «Ейдетика».

У літній період особливо актуальною стає програма «Першокласник», яка допомагає не тільки підготуватися до школи за досить короткий період майбутнім першокласникам (початковий рівень), але і значно покращує досягнення маленьких школярів, які навчалися в першому класі (основний рівень).

Курс «Старшокласник» - це ефективна допомога майбутнім абітурієнтам.

Динамічне читання потрібно не тільки студентам і школярам. Вченими встановлено, що той, хто опанував навичками швидкочитання завжди і скрізь попереду. Динамічне читання - це не тільки активне сприйняття інформації, а й високий темп життя. Дорослим ми пропонуємо навчання за програмами: «Динамічне читання для дорослих» (швидкочитання, ейдетика, пам'ять, увагу, риторика), спецкурс «Студент», курс «Holiday» (відпочинок за кордоном).

 

<< Назад